IRLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND <3333333

OMJ OMJ OMJ OMJ ! JAG ( Clara ) SKA TILL IRLAND !! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd <3
IRLAND  HERE I COME DUMDUMDUMDUMDUM ♥
Ska dit med dom bästa, <3  OM EMELIE OCH LOUISE FÅÅRR :D
BLIIIIR FÖRHOPPNINGSVIS 17 MARS ;)
Eller om Sverige spelar Borta mot Irland.. <33
MEN VI HOPPAS PÅ SAINT PATRICK'S DAY <3333
Inte nog med det.. JEDWARD KOMMER  KANSKE TILL GÖTEBORG I FEBRUATI :D Och Stockholm :D
Omj, <3
Har köpt, Irlandsnagelack (grön vit orange) och Kläder (grön vit orange) :D
That's Jepic ♥
Men Tagga Irland nu då <3
TAGGA TAGGA TAGGA :D

Kommentarer
Postat av Jedheadet: Siri / The Lion Queen

*sv*varsegod! :)

2011-11-04 @ 20:07:35
URL: http://thelionqueen.blogg.se/
Postat av Jedheadet: Moa Grimes ♥

Men Guuud, vad kul!! Avis ;P <3



SV: Ja, jag såg lixom ett annat blogginlägg på en annan blogg m att de var ett par så jag blev förvånad och skrev det ^^. Efteråt fatta jag :P



P.S Du får en länk i menyn på min Jedwardblogg www.johnandedwardgrimes.blogg.se! Vill ha så många Jedwardbloggar där som möjligt =:))

2011-11-04 @ 20:50:06
URL: http://momoos.blogg.se/

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0