Del 6

Efter frukosten går jag in i badrummet och sätter plattången på värmning.
'Claraaaa!' ropar jag och låtsas som om killarna inte är där.

'Ja?' hör jag utifrån vardagsrummet.

'Vi måste skynda oss! Asså omg, jag kan inte fatta att det är sant vi ska träffa JEDWARD idag!'

Hon skrattar och följer mej i skådespelet.

'Nej det är inte klokt!' säger hon.

Hotellrumsdörren öppnas och jag tittar ut ifrån badrummet. Jag ser John och Edward som skrattar lite och går ut genom dörren. Dom fattar att vi vill fortsätta med skådespelet så dom skådespelar också. Det är bra, då kan dom ju hänga med fansen så länge. Jag tittar mot Clara och skrattar. Hon skrattar också. Jag går in i badrummet igen och borstar igenom håret, sedan plattar jag det och sprayar med hårspray. Det är killarnas underbara hårspray. Silhouette från Schwarkzopf. Jag går ut från badrummet och tittar på Clara.

'Asså gud jag är sååå spänd!'

'Ja gud jag meeeeed!' säger hon.

Jag sätter mej brevid henne där hon sitter i soffan. Hon är inloggad på Twitter. Hon trycker på rutan där man skriver nya Tweets.

'OMG! Me and my friend are going to meet @planetjedward today! It's so excating!'

En kort stund efter får hon massa replies där det står saker som 'Aren't you John's girlfriend?' och

'Is it a big moment? U can go backstage if u want!' och någon skrev

'What? What do you mean? You live with the boys!' och så var det någon som skrev

'Oh come on, you can meet the boys when ever you want. You can let them be with us fans for a while!' så Clara skriver en ny Tweet där det står

'OMG. People are so unhappy today! I wanna get the boys autos too! When I'm with them, they're not superstars to me. They're my boyfriend and his twin.' sedan får det inte plats mer i Tweeten så hon skiver en till.

'Me and Louise were just fans too before! It's so nice to be a fan! We wanna have the feelings u get when u are in the audience with other crazy fans and queuing for hours to get the autos!' och då börjar alla replia henne igen med Tweets som

'Okey, yeah it's nice to be a fan! But you're always spending your time with them. Everyone is jelleaus' och allt annat möjligt.

'Nej, nu är jag trött på Twitter. Och klockan börjar bli dags.. Vi drar!' säger hon ivrigt.

'Ja, kom!' säger jag och drar upp henne från soffan. På vägen ut genom dörren möter vi killarna som är på väg in. Dom ska väl byta om och göra sej i ordning nu.

'Åker ni med oss?' undrar John.

'OH MY GOD! DET ÄR JEDWARD!' skriker jag och Clara.

'Nej men alltså, vi är faktiskt fans idag. Vi åker dit själva och försöker få bra platser i publiken så nära scenen som möjligt. Det gör ju inget om ni tittar på oss där vi står i publiken förstås.. Men lite 'vanlig fan'-känsla vill vi ha!' smilar Clara och vi går ut genom dörren. Det sista vi hör innan dörren stängs är Edward som suckar.

'Fangirls alltså..' och så skrattar han.

Kommentarer
Postat av Jedheadet: Linda

Inga problem! ^^

2011-10-04 @ 16:41:16
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0