:)

Gud va länge sen jag blogga, Men har faktiskt en anledning också.. Spelade Basket på gympan förra veckan.. Så bra som jag är så stukade jag 3 fingrar.. Och då pallar man inte skriva ett helt Blogginlägg.. ;33 1 vecka och 4 dagar sen stukade jag fingrarna.. Har fortfarande jätteont.. Det känns ju nästan bra.. Haha.. Men det jag dör mest av var att jag gick fram till gympaläraren och bara " Jag har nog stukat 3 fingrar.... Har ingen känsel i dom.. Så jag vet inte om den är bruten eller Stukad. " Hans svar på detta: Skölj i kallvatten så går det över.
Man bara.. GÅÅÅ OCH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖöö eller något.. Hehe..
Fick min popcorn tidning i Tisdags ;;)<3  Har över 150 Bilder på dom i mitt rum nu <3
Puss på John Och Edward <3
Var hos Louise igår..;p fixa en Massa badges ;;)
Men jag ska nog sova nu.. Har feber och är förkyld..
Slänger in en Söt bild ;)

Kommentarer
Postat av Jedheadet: Anonym

Din gympalärare låter precis som min gamla. Haha. Krya på dig

2011-10-27 @ 11:58:26

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0