Helg ;p

Haft en kul helg med Louise och Emelie ♥
10 Bra saker i Helgen:
  • Studiedag på Fredag:) = LEDIIIIGA ♥
  • Louise sov hos mig.
  • Vi Pyssla, Haha :D
  • Jag Klippte mig
  • Jag färgade mig Brunett typ..:)
  • Jag hade en Fiiiin Mössa på mig, Louise vart väldigt avundsjuk.
  • Varit på NinjaTest :D
  • Sovit hos Emelie :D
  • Ätit Kina mat ;)
  • Lanat n00bSpel med Louise.. :)
Yeey ;)
Igår vare skolkort.. INTE KUL ;o Alla långa skulle sitta och Alla korta skulle stå.. Så det var ju jätte kuuul.. Jag var längst av dom kortaste.. DÄRFÖR FICK JAG STÅ LÄNGST UPP I HÖRNET! ;// På fel Sida..
Aja.. Hoppas att man inte ser helt konstig ut.
Nu ska jag till skolan Byee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0