Höhö :)

Men guud..? När var det sist jag blogga? Det här är ju inte bra.. Så nu får jag skriva en lång sammanfattning.. :)
Te.x på Svenskan så pratade min lärare om att alla i klassen skulle lära sig blogga. SVÅÅÅÅÅÅRT :D Så våran klass kommer nog att har en egen blogg.. ;p Det kommer nog att bli jättekul..  Bara kul att blogga här, Ingen Annanstans..
Igår var det friluftsdag.. :) Jag och louise tog Agility på förmiddagen och Badhuset på eftermiddagen.. ;)
Det var superkul, Jag och louise delade på Ninja. Det behövdes! :D
Sen badade vi i Badhuset med Emelie och Emilia.. :)
Men det som hände är Heeeeeeelt ointresant om man jämför med idag.
När jag cykla hem så tänkte jag att NU MÅSTE skivan komma annars så slår jag hjäl någon.. Haha.
Som tur va så var den i brevlådan när jag kom hem ♥
Så jag håller på att lanar Victory nu :) <3
JΞDWΔRD ♥
Bloggar kanske mer sen.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0