Onsdag ♥

Helluuu, <3
Kul dag.. :)
BIIIILD ♥
No ..
matte ..
IDROTT ♥
SO PROOOOOOV <33333
Hehe..
Det gick säkert hur dåligt som helst på mitt prov. När jag kom ut ur klassrummet så prata folk om Upgift 13 och 14.. Och jag bara.. MEEN ! OFTA DET FANNS 13 och 14.. Hade bara gjort till 12.. *suck*
Sitter hemma och trååkar.. Pappa kommer hem snaaaart.. Seeegt.
Ska städa liite på mitt rum.. Det har nog aldrig hänt. Haha :).
Har 108 bilder på Jedward i Mitt rum tror ja.. Haha Vilket liv att räkna.. ;)
Efter jag har städat mitt rum tror jag att jag ska göra en ny Header.. :))
Bloggar mer seeeen ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0