- Rubrik saknas -

Egentligen kan man inte strunta i rubrik så jag fick skriva själv :(
Iaf:
TJAAAA alla Jedheads o Jedlovers o Jedwardfans o aaaaallt vad det heter!♥
Snart klar med fanvideon :) Ska länka den här och så hoppas jag att alla ni som läser bloggen hjälper till o gör allt för att få Jedward att se filmen som jag kommer lägga ut på YouTube :)<3 Fick värsta asbråttom att blogga imorse x'd Men som jag lovade bloggar jag mera :D :D
Jed-News? Det tror jag fan vi får börja med Clara!
Iaf,
  • Killarna har inte Twittrat på två timmar och den senaste Tweeten fattar jag inget av?
  • Dom har uppdaterat nånting på planetjedward.net. Ni kan vinna en frukost med Jedward genom att donera pengar till barn http://www.planetjedward.net/news.php?id=99
Sen finner jag inget mer nytt :c
Jag har kommit fram till att jag skriver 'Iaf' 24/7..? x'c Har troligtvis skrivit det i typ.. Varenda inlägg.. ._.''''''
Lite news of the day!
  • Haft bild idag, mitt favoritämne och vi har et en gång i veckan ._. Idag fick vi veta att man skulle bilda en liten grupp sen skulle vi måla på ett papper.. Och aa, om man målat bra o snyggt o grymt o allt så kommer man vinna.. xd Och så kommer man få måla den bilden på väggen i cafeterian :3
  • Jag är som sagt var snart klar med fanvideon :3
  • En kille i skolan kastade en fingerboard på rumpan på en lärare som böjde sej fram för att ta upp en sak men hon märkte inget.. x'c
  • Jag och Emelie missade bussen idag ._. Fick gå till Toria och möta upp mamma och Emelie tog sena bussen hem. Jag skulle inte pallat gått ända till Toria om inte Jedward fanns så jag kunde lyssna på musik!
  • Jag har inte tvättat min OnePiece sen John o Edward kramade den (a)
  • Jag misstänker att jag är kär elr ngt ._. :o ?
Aja, lite news om min dag iaf? x'c
En random otroligt snygg bild ;))<3
HEJDÅ O PUSS O CIAOBELLA O ADIOS O HASTA LUEGO O GOOD BYE O ALLT VAFAN DE NU HETER :3

Kommentarer

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0