Första inlägget ;)♥

TJAAAA alla! Hoppas ni kommer gilla den här bloggen! Den drivs av .. Två tjejer. Louise och Clara. Jedheads. Redan förstått det antar jag. Jag är Louise, jag som skriver nu. Det var meningen att Clara skulle skriva det här men det dampa så nu skriver jag. Jag har en annan blogg, en fotoblogg, Clara har ingen annan blogg så därför kan jag inte länka till den, snyft. Jag bloggar knappt på min andra blogg men vi får hoppas att jag bloggar mycket här. Nu har jag ju hjälp av Clara som också ska försöka blogga mycket :D Bloggen kommer inte bara handla om Jedward, men mest om Jedward♥
Lite info kommer här då.
Saker vi har gemensamt!

  1. Vi ääääälskar Jedward!
  2. Vi är blonda!
  3. Vi älskar att ta foton.
  4. Vi är tretton år (segt -.-)
  5. Vi går i samma skola (men inte samma klass.. ;c)
  6. Vi var i Kista och såg på Jedward.
  7. Vi har bilder tillsammans med killarna :')<3
  8. Vi har en ny kompis vid namn Wendela :3
Saker om bara Clara!

  1. Hon har grön-blå-grå-bruna ögon c:
  2. Hon fyller år 7/7
  3. Hon har bra klädsmak ;)))))
  4. Hon tyckte inte om Jedward till att börja med men när hon träffade dem var hon fast.
  5. Hon har just beställt albumet Victory :D<3
Saker om bara mig (Louise)!

  1. Jag har ett blått och en brunt öga c:
  2. Jag fyller år 13/11
  3. Jag har tyckt om Jedward sedan Eurovision, innan visste jag inte att de fanns.. ;c
  4. Jag har både Planet Jedward och Victory albumen ;)<3
  5. Båda albumen är signerade :')
Okej, det var 5 infon om oss båda, och 8 gemensamma ;p
Hoppas ni tycker om vår blogg och jag hoppas ni fortsätter läsa den och ni får gääääärna länka till den ;)<3

Kommentarer
Postat av Jedheadet: linda

Hej!

Du får ursäkta att jag är så långsam på att svara!

Tack för dina fina kommentarer!

Och det var ganska så rejält kaos där utanför hotellet tyvärr, :/ Hoppas det är lugnare nästa gång de kommer!



Jag kan nog slänga in en länk i nästa inlägg! :) Kramkram!

2011-09-26 @ 11:04:30
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0