Heii Heii :)

Hej alla JedHeads :))
Igår var Louise hemma hos mig ^^). Vi fixade lite med bloggen och så ♥.  Så nu kan tillochmed jag Blogga ! :D Håller på att fixa lite i mitt rum.. JÄTTESTÖKIGT !!! ;//  Hatar att städa.. Meeen till Jedwardlååååtar är allt Roligt ♥ Btw, Jag skulle dra ner rullgardinen i fönstret .. och då ramlade fönsterlampa ner.. -.-' Så man bara " JIPPIIEE, GLAS I FÖNSTER + GOLV.. "Så jag måååste städa ;'(
Är hur trött som helst. Kom nyss hem ifrån " räddabarnen " konserten.. Då jag dansade + Spelade med en person ^^ + Spelade solo.. :) Innan jag skulle upp på scen och spela solo så skulle dom filma Live från konserten ( i tv). Så jag fick panik för dom börja aldrig filma så jag trodde ett tag att dom skulle filma mitt solo.. xD Men så äntligen så filmade dom och jag blev inte med i bild (y).
Nu orkar jag inte skriiiiiva mer ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0