Jedward Fan-Video!

Jag håller på med en fanvideo. Eller, jag samlar material till en fanvideo.
Om ni vill vara med och bidra med bilder till denna video, hör av er till mej :3
Om ni hör av er så får ni min mail så kan ni skicka bilden till den ;)
Bilden kan vara t ex en bild på dej/er med killarna?
Dej/Er ensamma?
Bild på dej/er ihopklippt med en bild på killarna?
Var kreativa! Gör er bild speciell så att de lägger märke till den och kommer ihåg den!
Om alla gör speciella bilder blir ju ingen speciell, jag vet!
Därför ska ni ju vara EXTRA speciella!
Sista datumet att skicka bild är 30e September, vilket är om 3-4 dagar så skynda på!
1a Oktober är det för sent, då är jag igång med ett annat projekt ni kan bidra i.
Men iaf, här är en exempel bild på hur man kan redigera bilderna ;)
Be creative!♥
Nu blev den väldigt liten.. Men klicka på den så blir den större. Var tvungen lägga in som miniatyr annars blev den JÄTTESTOR :o
Aja, bai :D

Kommentarer

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0