Nuuu Kommer det mkt mkt häär :)

Sådär, Nu skulle jag blogga liiite ;) Vad ska jag börja med? Hihi, ;3 Vi är te.x Hundvakt åt två Underbara hundar ♥ Zorro och Athena ♥ Zorro fäller hur mkt hår som helst så jag och emelie Kunde göra en peruk av allt hår, Om inte 2 st.. ;p Hur kul som helst att vara ute och springa med dom :) Athena är hur galen som helst. ;3
Nu ska jag berätta om dagen då :)
Sov över hos Emelie, (y) Vi gick upp vid 7 och åt frukost ;p
Sen åkte vi buss till skolan :D
Seeen börja NO:n.. Kul som vanligt.. -.-
Efter det hade vi svenska.. Vi såg på Shrek ;p
Sen hade vi Slöööööjd ♥♥ Håller på att virka ett par Convers till John och Edward, Självklart ska dom vara svarta och blå, Med Ett rött J på ena och Rött E På andra ;p
Efter det.. 3 timmars hål.. Så jag gick hem :) Sen kom louise så vi tog bilder på bubblisar ;) ( se dom längre ner )
Efter 3 timmar gick jag och louise till skolan, Jag hade Idrott.. ;p
Och nu är jag hemma och lyssnar på jedward med Emelie ;)
Dagens låt

http://www.youtube.com/watch?v=3e-Au-wDmGs



Nu kommer liite bilder :)












Är bara tvungen att slänga in en bild på Jedward ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0