Torsdag ;'s

Jag ♥ Torsdagarellerinte -.- Min dag har varit lika perfekt som Claras.. :s För det första är det ju Torsdag. Veckans drygaste dag (förutom Måndag..). På Torsdagar är mitt Schema fullpackat :s Har rätt korta raster och sen världens hål innan Spanskan. Det dryga med hålet är att min Spanskagrupp har lektion när alla andra språkgrupper har rast och rast när alla andra har lektion -.- Vilket betyder att typ 'alla' mina kompisar har ett fett hål när jag inte har det -.- Vi hade NO prov idag men det knyter sej i magen direkt jag tänker på det för jag var inte på NO lektionen.. Jag stöttade en kompis. Sista lektionen är matte och det är cp. Vi har liksom 7 lektioner på en torsdag och det är..
2 lektioner, hål (lunch), 5 lektioner. Jippie :s Ngt som var bra med den här dagen var att klassens typ bästa idrottskille passade mej på fotbollen på gympan så jag gjorde mål (a) (': Han brukar inte passa folk. Han är typ asbra så han springer upp till mål själv med bollen o fintar bort alla x'o MEN eftersom jag sprang med upp till mål och målisen höll sej vid Anton som hade bollen och jag stod lite snett bakom så passade han mej o jag skjöt in i mål! :D♥
Stolt c:

Kommentarer

Kommentera inlägget, Jedlovers♥:

Jedheadet heter?:
Kom ihåg detta Jedhead?

E-postadress: (Lugn, den publiceras inte! ;)♥)

Din blooogg heter?:

Jed-Comment:
This is Jepic! =:)
Trackback
RSS 2.0